17.9.09

Θύμα απαγωγής εξωγήινων η σύζυγος του Ιάπωνα πρωθυπουργού


Η Μιγιούκι Χατογιάμα, η νέα πρώτη κυρία της Ιαπωνίας έχει υπάρξει θύμα απαγωγής από εξωγήινους που μετέφεραν την ψυχή της στην Αφροδίτη! Αυτό τουλάχιστον ισχυρίστηκε η ίδια στο βιβλίο με τίτλο "Τα πιο περίεργα πράγματα που έχω συναντήσει" που εκδόθηκε το 2008.

«Ενώ το σώμα μου κοιμόταν, νομίζω πως το πνεύμα μου πέταξε με ένα τριγωνικό UFΟ στην Αφροδίτη» εξηγεί η κ. Χατογιάμα «Ήταν ένα εξαιρετικά όμορφο, πράσινο μέρος» θυμάται.

Ο πρωθυπουργός Γιούκιο Χατογιάμα αντιμετωπίζει με συγκρατημένο σκεπτικισμό τις παραξενιές της γυναίκας του. «Μπορώ να το καταλάβω ως ένα βαθμό [την ύπαρξη των UFO]. Το να μου λέει όμως η σύζυγός μου 'Πήγα στην Αφροδίτη και γύρισα' ακόμα με σαστίζει» έχει δηλώσει ο Χατογιάμα σύμφωνα με το περιοδικό Time.

Η ίδια προσθέτει στο βιογραφικό της και τη γνωριμία της με τον Τομ Κρουζ, όταν ο ηθοποιός ήταν Ιάπωνας σε μια προηγούμενη ζωή του.

Για περισσότερες πληροφορίες, ρίξτε μία ματιά εδώ.

0 σχόλια:

Post a Comment

 

© Newpaper Template Copyright by Para-info | Template by Fanchon0706 | Blog Modification by Sir Nicolas